Ofte stillede spørgsmål?

Vil man kunne se på konto udskrift hvor jeg har handlet?
SVAR: Text på konto udskrift hedder "Net Shopping + ordre nummer"

Kan man se på pakken hvor den kommer fra?
SVAR: Nej alle pakker er neutrale og med NET Shopping som afsender

Skal jeg oprette mig som kunde for at handle hos jer?
SVAR: Nej, når du har puttet dine varer i kurven kan du vælge at gå direkte til kassen og kun indtaste de informationer der er nødvendige for at få din ordre leveret.
Hvis du vælger at blive kunde og lave login, kan du hurtigere genbestille tidligere købte varer plus se status på dine nuværende ordre. 

Hvilke fragtfirma bruger I?
SVAR: Alt bliver sendt med Post Nord

Hvordan sender I varene?
SVAR: Ordrer bliver sendt som PAKKER med eller uden OMDELING eller til firmaadresse.

Kan man komme og hente sin ordre hos jer?
SVAR: Nej desværre da ikke alle varer bliver sendt direkte fra os

Hvor hurtigt sender i min ordre?
SVAR: Ordre bestilt på en hverdag inden kl. 17 bliver for det meste sendt samme dag eller senest dagen efter

Kan min ordre blive sendt til en døgnbox?
SVAR: Ja ingen problem, bare husk døgnbox nummer og din ID

Kan jeg få skrevet kommentar på pakken, evt. at den må stilles på adressen?
SVAR: Nej vi kan ikke skrive beskeder uden på pakkerne, hvis du ønsker at pakken må stilles på din adresse skal du lave en FLEX-Leverings aftale med Post Nord.

Har jeg 14 dages returret som i en almindelig butik?
SVAR: Ja helt efter loven kan du returnere en varer i ubrudt emballage og få refunderet beløbet for varen (returporto bliver ikke refunderet)

Hvad hvis der mangler noget i pakken eller der er noget i stykker ved modtagelsen?
SVAR: Hvis det er tilfældet så besvar hurtigt den email du fik da du bestilte varene og skriv hvad der mangler eller er beskadiget